Plany i potrzeby przedsiębiorców sektora MSP w zakresie rozwoju eksportu i powiązań z zagranicznymi rynkami i partnerami handlowymi

Rodzaj publikacji: Ewaluacja

Rok wydania: 2009

Język: PL

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Niniejszy materiał jest prezentacją wyników badania ewaluacyjnego "Plany i potrzeby przedsiębiorców sektora MSP w zakresie rozwoju eksportu i powiązań z zagranicznymi rynkami i partnerami handlowymi, w kontekście uruchomienia działania 6.1 PO IG Paszport do eksportu". Badanie było ściśle związane z rozpoczęciem wdrażania Działania 6.1. Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka” Paszport do Eksportu dla którego Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jest Instytucją Wdrażającą. Podstawowym celem projektu badawczego określonym przez Zamawiającego było dokonanie diagnozy sytuacji eksportowej polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza MSP, a także – zdiagnozowanie potrzeb oraz możliwości wsparcia rozwoju eksportu w sektorze MSP.

Spis treści

Przedmiot i cel badania
Metodologia i okoliczności badania
Wyniki badania

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Alternatywne formy pracy

Raport

Alternatywne formy pracy

Zobacz
Przewodnik Antykryzysowy dla Przedsiębiorców

Poradnik

Przewodnik Antykryzysowy dla Przedsiębiorców

Zobacz
Rynek pracy, edukacja, kompetencje - marzec 2020

Raport

Rynek pracy, edukacja, kompetencje - marzec 2020

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

+

Wyszukiwarka dofinansowań