Plany i potrzeby przedsiębiorców sektora MSP w zakresie rozwoju eksportu i powiązań z zagranicznymi rynkami i partnerami handlowymi
Pobierz wybrany format publikacji:
Niniejszy materiał jest prezentacją wyników badania ewaluacyjnego "Plany i potrzeby przedsiębiorców sektora MSP w zakresie rozwoju eksportu i powiązań z zagranicznymi rynkami i partnerami handlowymi, w kontekście uruchomienia działania 6.1 PO IG Paszport do eksportu". Badanie było ściśle związane z rozpoczęciem wdrażania Działania 6.1. Programu Operacyjnego „Innowacyjna Gospodarka” Paszport do Eksportu dla którego Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jest Instytucją Wdrażającą. Podstawowym celem projektu badawczego określonym przez Zamawiającego było dokonanie diagnozy sytuacji eksportowej polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza MSP, a także – zdiagnozowanie potrzeb oraz możliwości wsparcia rozwoju eksportu w sektorze MSP.
Spis treści
Przedmiot i cel badania
Metodologia i okoliczności badania
Wyniki badania
Polecane artykuły
Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie
Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować
Wybrane filtry: 2