Innowacje popytowe, czyli jak tworzy się współczesne innowacje

Seria: Innowacje

Rodzaj publikacji: Poradnik

Rok wydania: 2012

Język: PL

ISBN: 978-83-7585-170-0

więcej

Pobierz wybrany format publikacji:

Zobacz: Zasady korzystania z publikacji PARP

Publikacja przybliża zagadnienia innowacji popytowych, w tym uporządkowania definicji odnoszących się do ich wdrażania w praktyce gospodarczej na gruncie nauk o zarządzaniu, nauk ekonomicznych i społecznych. Prezentuje także instrumenty, narzędzia i metody wspierające wdrażanie innowacji popytowych w firmach. Publikacja skierowana jest przede wszystkim do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, ale także do wszystkich tych, którzy zainteresowani są poruszanymi w publikacji zagadnieniami.

Spis treści

1. Popytowe podejście do tworzenia innowacji – informacje podstawowe

2. Nowe koncepcje i trendy tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach

3. Instrumenty i metody ułatwiające wdrażanie innowacji popytowych

4. Przykłady zastosowania popytowego podejścia do innowacji

5. Wnioski i rekomendacje dla przedsiębiorstw

6. Aneksy

7. Pytania na które powinien odpowiedzieć sobie każdy przedsiębiorca po lekturze publikacji

Inne publikacje, którę mogą Cię zainteresować

Jak wdrażać innowacje technologiczne w firmie. Poradnik dla przedsiębiorców

Poradnik

Jak wdrażać innowacje technologiczne w firmie. Poradnik dla przedsiębiorców

Zobacz
Popytowe podejście do tworzenia innowacji – doświadczenia krajów skandynawskich

Poradnik

Popytowe podejście do tworzenia innowacji – doświadczenia krajów skandynawskich

Zobacz
Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk

Poradnik

Innowacje w sektorze usług - przewodnik po systematyce oraz przykłady dobrych praktyk

Zobacz

Kilkaset kursów online i tysiące szkoleń stacjonarnych dla Ciebie

Inne dofinansowana, które mogą Cię zainteresować

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok

+

Wybrane filtry: 2

Przywróć domyślny widok