7 stycznia 2020

LiveChat w PARP

W grudniu 2019 r. został uruchomiony nowy kanał kontaktu z przedsiębiorcami zainteresowanymi ofertą PARP – LiveChat. Narzędzie do rozmów online jest dostępne na stronie internetowej www.parp.gov.pl.

Konsultanci obsługujący LiveChat są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Infolinii, tj. 8:30-16:30.

Czat jest coraz chętniej wybieraną drogą kontaktu przez klientów, ponieważ umożliwia szybką i sprawną komunikację w czasie rzeczywistym. A PARP chce skutecznie docierać z informacją o oferowanych programach do firm z sektora MŚP, również poprzez nowoczesne narzędzia komunikacji internetowej.

Zrzut ekranu pokazujący miejsce umieszczenia okna liveChatu w prawym dolnym rogu
Opublikowano: 07.01.2020 12:15
Poprawiono: 07.01.2020 12:15
Modyfikujący: Konrad Zdanowski
Udostępniający: Konrad Zdanowski
Autor dokumentów: