29 lipca 2019

Rekordowa liczba zgłoszeń w nowej Akademii PARP

Sukces Akademii PARP

27 czerwca 2019 r. odbyła się premiera nowej odsłony Akademii PARP – internetowego portalu szkoleniowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z bezpłatnymi kursami e-learningowymi dla małych i średnich firm. W ciągu miesiąca zalogowało się na portal prawie 4,8 tys. osób. Co najmniej jedną lekcję ukończyło już prawie 1,5 tys. osób.

Najbardziej popularne kursy (pod względem liczby zapisów) to „Jak założyć własną firmę”, „RODO w MŚP” oraz „Zarządzanie sprzedażą”. Spośród kursów, które jeszcze oczekują na uruchomienie, najwięcej zapisów mają „Umiejętności Kierownicze”, „Umiejętności interpersonalne” oraz „Umiejętności osobiste”.

Użytkownicy mogą również zaproponować uruchomienie nowych kursów, niezaplanowanych jeszcze w Akademii. Wśród propozycji hitami są „Komunikacja marketingowa”, „Techniki sprzedaży” oraz „Biznes plan”. Użytkownicy licznie głosują na nowe kursy, co pokazuje że Akademia ma duży potencjał na dalszy rozwój. Zgodnie z planem systematycznie dodawane będą nowe szkolenia.

W nowej odsłonie Akademii uproszczono technologię użytą na portalu, dzięki czemu strona jest łatwiejsza w obsłudze i dostępna dla wszystkich użytkowników.

Proces nauki w Akademii PARP nie kończy się wraz z zamknięciem kursu. Portal jest uzupełniany o liczne materiały pomocnicze, a w przyszłości ma umożliwić także kontakt ze społecznością ekspertów.



Infografika przedstawia informację o Portalu Akademia PARP. Miesiąc z nową Akademią PARP. 27 czerwca 2019 roku odbyła się premiera nowej odsłony portalu szkoleniowego Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości z bezpłatnymi kursami e-learningowymi dla małych i średnich firm. Akademia PARP to 11 bezpłatnych kursów online o średniej ocen 4,71 na 5, występujących w czterech kategoriach: Prawo, Marketing, Zarządzanie i Finanse; 4777 uczestników, czyli 150 nowych uczestników dziennie. Wydano do tej pory 824 certyfikaty ukończenia kursu. 3 najpopularniejsze kursy dostępne to: 1. Jak założyć własną firmę, 2. Ochrona danych osobowych w MŚP, 3. Zarządzanie sprzedażą